Over Liedee

Liedee is opgericht in 2016 en werkt voor uiteenlopende klanten van kleinere MKB-bedrijven tot grotere organisaties (B2B & B2C) in diverse sectoren, waaronder gezondheid, non-profit en retail. Vanuit Liedee wordt in de volle breedte aan marketingtaken gewerkt. Denk hierbij aan:

  • Uitwerken van content strategieën, marketing- en mediaplannen.
  • Verzorgen van workshops en trainingen op het gebied van social media en content marketing.
  • Begeleiden van marketing-communicatie medewerkers in een bedrijf, zodanig dat ze hun werkzaamheden op een hoger niveau kunnen uitvoeren.
  • Het schrijven van (web)teksten, blogs & columns, short copy en artikelen.
  • Verzorgen van community management, webcare & advertising,
  • Design en development van websites.

Hoe ben ik met Liedee gestart?

Bij mijn overstap naar de KNSB en vervolgens mijn hernieuwde indiensttreding bij Partout, kreeg ik de mogelijkheid om 32 uur te gaan werken. Daarmee ontstond de ruimte om eigen projecten op te starten. De combinatie van werken bij een bureau met veel verschillende experts en veelzijdige klanten, met het zelf kunnen ondernemen vanuit Liedee, zorgt ervoor dat ik helemaal op mijn plek zit. 

Over Kristianne

Als ik niet aan het werk ben, ben ik wel aan het reizen… Naast dat ik graag reis en daar ook graag over schrijf, krijg ik ook veel energie van mensen helpen. Enerzijds door mijn eigen kwaliteiten in te zetten en anderzijds door mensen te koppelen aan experts binnen mijn netwerk!

Ik ben mijn carrière begonnen in de PR-wereld. Hier leerde ik het verhaal dat ik naar buiten wil brengen af te stemmen op de doelgroep en het kanaal. Daarna ben ik bij Partout, een digital native agency, aan de slag gegaan als social media marketeer. Hierbij ging het om het bedenken van creatieve posts, brainstormen, schrijven van korte en langere teksten, opzetten van bedrijfspagina’s, social advertising, campagnes, analyse van statistieken, rapporteren en daar van leren. In deze functie groeide ik door naar digital marketeer en kon ik mijn kennis verbreden met basis analytics, content marketing en e-mail marketing.

Hierna trad ik in dienst van de KNSB als Fan marketeer/database marketeer. Dit leerde mij om ‘in de huid te kruipen’ van de doelgroep. Het maakte mij bewust van de lange termijn focus en de concrete acties die daar bij horen. Na deze laatste, uiterst leerzame periode ben ik nu weer teruggekeerd bij Partout. Dit omdat ik hier de kans kreeg om meer strategisch te werken als Sr. content marketeer.

Partners

Omdat ik als parttime freelancer met een digital marketing achtergrond niet alles zelf kan, maar wel graag de wens van mijn klanten vervul, werk ik samen met verschillende partners en andere freelancers op het gebied van SEO, copywriting, UX-design en development.

Projecten

Enthousiast geworden om samen te werken met Liedee? Of wil je meer weten over één van de projecten? Neem dan contact op!

Neem contact op