Trots op:

Autodrop

Bij Partout werk ik al jaren met veel plezier voor Autodrop. Van concepten & content creatie tot social media campagnes. Met zelfs een mention op ‘De Beste Social Media’: “Een goed voorbeeld van een sterke merkidentiteit’.

O.a. gewerkt voor:

  • Dr. Oetker
  • Fisherman’s Friend
  • KNSB
  • Koopmans
  • Licor 43
  • Rimmel London
  • Tommies Snacktomaatjes
  • Weleda

Projecten

Peter Geurds Assurantiën – Content marketing

Voor Peter Geurds Assurantiën heb ik al een tweetal gave content opdrachten mogen doen. Na de overname van FB Adviespartner heb ik Peter en Piet Geurds geholpen bij het juist formuleren van de boodschap naar het klantenbestand van FB adviespartners. Ook heb ik bij mogen dragen aan een gepersonaliseerd magazine dat in juni 2019 uitkomt. Hiervoor heb ik de medewerkers en de oude eigenaren van FB Adviespartner geïnterviewd. Het resultaat volgt…

ICON in Motion – Content marketing & management

Bij ICON in Motion ben ik vanaf het allereerste begin betrokken geweest. Ik heb hierbij geholpen met een doorvertaling van een businessplan naar een digital plan van aanpak. Ik heb geholpen bij de ontwikkeling van de website, het logo, de huisstijl, de content en heb daarbij een contentplan gemaakt en me verdiept in doelgroepen & persona’s. Dit project is bij uitstek een voorbeeld van een goede samenwerking tussen diverse partijen. Een project waar ik trots op ben!

Getaway travels / Azie.nl – Columniste

Sinds juli 2017 ben ik vaste columniste voor het platform Azie.nl en verzorg ik maandelijks columns over reizen in China, Sri Lanka en Thailand.

"Wat bezoekersaantallen betreft doe je het goed! Daarnaast is de gemiddelde tijd die de bezoekers besteedden op de pagina maar liefst 29 minuten. Dat is extreem hoog! Dat betekent dus dat de mensen daadwerkelijk je héle column lezen. Keep up the good work!"

Redacteur Azië.nl

Endomed – Digital Marketing

Voor Endomed houd ik me bezig met onderhoud van de website en hun social media kanalen Facebook en LinkedIn. Daarnaast gaan we aan de slag met e-mailmarketing. Tevens geef ik marketing advies.

Ko van Dun – Content strategie & social media advies

Op adviesbasis ben ik betrokken bij de marketingactiviteiten van Ko van Dun. Ko en Stella wilden weten welke stappen ze nou eigenlijk moeten zetten online om hun doelgroep te bereiken en vervolgens het aantal inschrijvingen voor cursussen, lezingen en reizen te stimuleren. Een content plan volgde, maar ook verschillende face-2-face sessies waarbij we samen keken naar hun online kanalen, het verbeteren van de werkwijze en het ontwikkelen van content. Hartstikke leuk om hier mee bezig te mogen zijn en ik sluit niet uit dat ik binnenkort eens een lezing ga volgen…

"We zitten nog midden in het proces en met name als het gaat om een actieve en gerichte inzet van sociale media als Facebook moeten we nog het een een het ander leren. Kristianne helpt ons hierin goed op weg. Ook heeft ze alles wat te maken heeft met inschrijving, nieuwsbrieven en lesmateriaal geoptimaliseerd. Een hele stap voorwaarts!"

Ko van Dun

FITAAL Sportmedisch centrum – Digital marketing

Voor Fitaal fungeer ik als sparringpartner op het gebied van digital marketing. Zij zijn bezig met een herpositioneringstraject (digitaal) naar 2020. Taken waar ik ze bij ondersteun zijn: Social media en content marketing advies, projectmanagement, marketingplan & bewaking doelstellingen & KPI’s.

Culina Flamma

Ondersteuning bij uitvoerende werkzaamheden op Facebook inclusief advertising. Tevens advies voor content op de website.

Afgeronde projecten

Ferander / African Bamboo Bikes – Marketing Coördinatie & content marketing

Voor Ferander heb ik veel uiteenlopende werkzaamheden verricht. Taken die ik op me heb genomen zijn: digital marketing coördinatie, creatieve brainstormsessies, (SEO) copywriting, blogs, onderhoud van Instagram, Facebook en LinkedIn (o.b.v. een content kalender) merkbewaking & tone of voice check in content marketing + bewaking realisatie doelstellingen.

Vanwege de komst van een extra marketing medewerker haak ik momenteel aan bij strategische vraagstukken en als klankbord om mee te sparren.

Pro-Motion Medical – Content marketing & strategie

Voor Pro-Motion medical ben ik bezig geweest met digital marketing coördinatie, opzetten van digital marketing activiteiten, zorg voor realisatie website, inrichten social media kanalen en schrijven & uitvoeren van webteksten. Ook heb ik een marketing- communicatieplan geschreven rondom een product. Dit plan wordt momenteel geïmplementeerd!

Voor de ontwikkeling van de nieuwe website heb ik nauw samengewerkt met diverse partners op het gebied van SEO, Webdesign en Development. Het eindresultaat mag er zeker zijn!

2kerr case afbeelding2Kerr – Brainstormsessie & adviesplan

Om 2Kerr verder te helpen op het gebied van marketing heb ik een brainstormsessie georganiseerd met medewerkers van 2Kerr en mensen uit de doelgroep. Het doel van deze sessie was:

  1. De belangrijkste kernwaarden (DNA) bepalen van 2Kerr.
  2. Het profiel bepalen van de 2Kerr doelgroep en vaststellen waarmee de beste match / aansluiting (content & kanalen) is te maken met deze doelgroep.
  3. Marketing prioriteiten bepalen.
  4. Do’s en don’ts inzichtelijk maken op het gebied van marketing communicatie.

Na deze sessie heb ik alle inzichten die ik verzameld heb, voor, tijdens en na de sessie, uitgewerkt in een adviesplan. Hierin staat omschreven waar 2Kerr voor staat, welke kernwaarden zij nastreven en wat de belangrijkste doelen zijn op het gebied van marketing & communicatie. Het plan schetst een beeld van de doelgroep, waar deze doelgroep zich bevindt en wat aansluit bij de doelgroep op het gebied van kanalen en content. Tot slot zijn er vervolgstappen geformuleerd om concreet mee aan de slag te gaan.

YAM Glutenvrij – Content marketing & strategie

Voor YAM Glutenvrij heb ik een jaar vanuit Liedee gewerkt en heb ik de medewerkers begeleid en getraind voor social media en content marketing. Ik heb ze geholpen met het gebruiken van Coosto, het opzetten en uitrollen van campagnes en meten van de juiste KPI’s. Ook was ik betrokken bij het opstellen van een customer journey en persona’s. Momenteel werk ik vanuit Partout nog steeds voor Yam Glutenvrij, maar meer op de achtergrond.

Speltherapie Hetty Pilmeyer

Voor de ontwikkeling van de nieuwe website, het design van logo, huisstijl en flyers heb ik gewerkt als projectmanager. Tevens heb ik SEO-werkzaamheden uitgevoerd rondom de website en de Google bedrijfspagina. Design en development is uitgevoerd door Webefficiency en fotografie door Aïcha Pilmeyer.